måndag 12 september 2011

Will Zet!

R.I.P
Tänkte göra ett litet inlägg för min gamla häst som gick bort för lite mer än ett årsen.

Många tycker att hästar är töntigt att det inte är något kul med det överhuvudtaget och att hästar är mat, men hästar och ridsport är en fantastisk känsla när man väl sitter på hästryggen på sin egna häst, den man har drömt om hur länge som helst. Och jag kan säga att jag fick nog den mest fantastiska hästen någonsin man kan tänka sig, en som aldrig gjorde något dumt mot en, älskade människor, gillade att hoppa och dressyr, var väldigt tävlingsinriktad. Man kunde släppa han och han gick ändå bredvid en hela tiden, en som förändrade mitt liv.

Men denna underbara häst har jag inte kvar, han fick en förslitningsskada i sitt ena ben, som inte gick att få ordning på, så jag tog beslutet att han fick åka upp till änglarna och inte behöva lida, gjorde det för hans eget bästa.
Jag är glad att jag fick såna fina minnen med honom, några minnen som jag aldrig kommer att glömma.

Ni får ta texten och hur jag hade det för ungefär för ett årsen och det året som jag fick dela med honom hur ni vill men han betydde otroligt mke för mig och jag bryr mig inte vad ni tycker. Han var min ögonsten!<3







Saknar dig!<3 vila i frid!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar